Det Administrative Netværk består af virksomhedens blæksprutter, der ofte har flere vigtige administrative funktioner i virksomheden. Dette kunne være: 

• Ansvar for bogholderi og kontoplaner
• HR funktion
• Øvrige personalefunktioner 
• Web og IT ansvar
• Kommunikationsansvarlig
• Salgs - og indkøbsfunktioner
• Allround opgaver

Kort sagt funktioner, hvor den administrative medarbejder har brug for sparring med kollegaer fra andre små og mellemstore virksomheder. 

Hvad tilbyder netværket? 
Erfaringsudveksling er vigtigt, især for de, der ofte sidder alene på kontoret og gerne vil have sparring til såvel faglige, som praktiske spørgsmål. Det kunne være omkring emner som brug af regnskabssystemer, lønsystemer og optimering af arbejdsgange. 
Som nævt vil netværket være forum for nødvendig sparring, hvor deltagerne får rum og lejlighed til at etablere netværk, der foruden fire møder skaber solid grobund for sparring på kryds og tværs. Vi vil ligeledes tilrettelægge virksomhedsbesøg, der helt sikkert vil skabe både interesse og inspiration for den daglige funktion og for opgaveløsningerne hjemme i virksomheden. Vi vil entrere med eksterne oplægsholdere, der kan inspirere os med nyt fra andre virksomheder eller opgaver, der har fælles interesse. 

Næste møde
  • 27. februar kl. 08.30-10.30

Medlemskab 
Medlemsskabet af netværket koster 1.000 kr. årligt gældende fra 01.01.2018. I 2018 arrangerer vi 4 netværksmøder

Vil du med?
Ønsker du at blive medlem eller høre mere om netværket, så kontakt gerne erhvervskonsulent Alice Damm for mere information.

Interesseret?

Kontakt Marianne for en god snak.
Marianne Jørgensen
74 92 93 97
29 17 86 92