Borgerrådgiveren hjælper dig ved klagesager i forhold til kontakt med kommunen
Erhvervsdrivende i Tønder Kommune kan nu få hjælp af en borgerrådgiver, hvis de oplever vanskeligheder i kontakten med kommunen. 

Mette Garder Jensen, 35 år, er tiltrådt som ny borgerårdgiver i Tønder Kommune. Hun er sat i verden for at hjælpe og vejlede virksomheder, hvis de oplever problemer og vanskeligheder i kontakten med kommunen. 

 - Jeg kan hjælpe med at forklare afgørelser og henvendelser fra kommunen, og jeg kan bistå med at finde vej i det kommunale system, fx hvis man ønsker at klage over kommunens afgørelser. Jeg kan også hjælpe med at få arrangeret et møder med den kommunale forvaltning, og hvis der er ønske om det, deltager jeg gerne i møderne, siger Mette Garder Jensen i en pressemeddelelse. 

Få fat i borgerrådgiveren
Hvis du har en sag, som du gerne vil vende med borgerrådgiveren, kan du booke en samtale via kommunens hjemmeside. Borgerrådgiveren har træffetid tirsdag og onsdag på Tønder Rådhus. Du kan også kontakte borgerrådgiveren direkte på tlf. nr. 51 43 85 55. 

>> Se mere om, hvad borgerrådgiveren kan og ikke kan hjælpe dig med